Artiklar

FAQ – Spørgsmål og svar

Dette er stedet, hvor vi besvarer de oftest stillede spørgsmål! Fra leveringstider og betalingsmetoder til RAFZ’s historie, og hvordan vi kan hjælpe dig med forskellige indretningsidéer. Hvis du af en eller anden grund ikke kan finde det, du leder efter her, står vi hos RAFZ Circular Interiors til rådighed via e-mail, telefon og chat for at vejlede dig yderligere.

Om Rafz

Hvordan startede Rafz?
RAFZ Office Furniture blev grundlagt i 2016 og er siden vokset eksponentielt til at blive en betydelig aktør på brugtmarkedet. Helt fra begyndelsen blev møblerne leveret i almindelige personbiler, og lageret bestod af et lille opbevaringsrum i en lejlighed. I dag har vi et imponerende lager på over 5.000 kvadratmeter, og leverancerne sker ofte med virksomhedens egne lastbiler.

Sælger I nye eller brugte møbler?
Vi sælger brugte møbler, da vores hovedprioritet er at gavne den cirkulære økonomi for en mere bæredygtig planet. Vi er blevet eksperter i at finde de rigtige møbler til det rigtige miljø og er overbeviste om, at brugthandel er fremtiden for møbelindustrien.

Lejer I møbler ud?
Ja, vi tilbyder udlejning af vores møbler. Du bestemmer selv, hvilke møbler og hvor længe. Kontakt os på info@rafz.se for mere information.

Jeg har brug for hjælp til at indrette en ny arbejdsplads, kan vi henvende os til jer?
Selvfølgelig kan vi det! Uanset om du har brug for hjælp til at vælge de rigtige møbler, organisere rummet effektivt eller skabe en inspirerende atmosfære, er vi klar til at imødekomme dine behov og gøre din nye arbejdsplads til et sted, hvor folk trives og yder deres bedste. Lad os hjælpe dig med at skabe din drømmearbejdsplads.

Køb og betal

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I til privatpersoner?
Vi bruger Klarna checkout, som tilbyder en række betalingsmuligheder for privatpersoner, såsom at betale direkte med kort eller swish, betale senere eller opdele din betaling. Læs mere her!

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I til virksomheder?
For virksomheder tilbyder vi faktura som betalingsmetode.

Har I prisgaranti, og hvordan fungerer den?
Vi tilstræber at tilbyde de laveste priser på markedet for brugte møbler, så hvis du finder et tilsvarende produkt til en lavere pris et andet sted, kan du bruge prisgarantien.

Har man fortrydelsesret?
Privatpersoner har altid 30 dages fortrydelsesret fra datoen for modtagelse af varen. Hvis du returnerer varerne, er du ansvarlig for forsendelsesomkostningerne.

Jeg har lige lagt en ordre, men jeg fortryder mit køb, kan jeg annullere en ordre?
Som privatperson kan du annullere dit køb, kontakt os så hurtigt du kan, så sørger vi for at annullere din ordre. Virksomheder har ret til at annullere, indtil ordren er blevet behandlet af os.

Hvordan reklamerer jeg over et produkt, hvordan går jeg frem?
En reklamation betyder, at produktet er defekt, dvs. at funktioner ikke fungerer korrekt, eller at det er i stykker og ikke kan bruges. Hvis du mod forventning skulle få brug for at klage over et produkt,bedes du kontakte os.

Levering og returnering

Hvor meget koster forsendelsen?
Læg dine ønskede produkter i indkøbskurven, og gå til kassen, så beregnes leveringsomkostningerne automatisk.

Hvad koster levering med levering og montering?
Montering koster 1150 SEK/time for personale og lastbiler inden for Stockholmsområdet. Kontakt os på info@rafz.se for at få et tilbud på levering og montering i andre dele af Sverige.

Leverer I uden for Sverige?
Vi tilbyder levering i Skandinavien for at imødekomme vores kunders behov globalt.

Hvor lang er leveringstiden?
Almindelig levering tager 4-9 arbejdsdage (medmindre andet er aftalt).
Vi tilbyder også ekspreslevering, og hvis du ønsker det, bedes du kontakte os, så hjælper vi dig videre.

Kan jeg afhente min ordre hos jer?
Det er selvfølgelig muligt. Kontakt os venligst på telefon 08-800100 eller e-mail info@rafz.se, når du har afgivet din bestilling, så vi kan tale om et passende tidspunkt og en passende dag for afhentning af din bestilling.

Produkter og serviceydelser

Er priserne inkl. eller ekskl. moms?
Priserne vises ekskl. moms, for at vise inkl. moms skal du klikke på privatperson inde på produktsiden.

Kan jeg kombinere tilbud med allerede nedsatte produkter?
Vores kampagner/tilbud kan ikke kombineres med andre rabatter.

Hvordan kommer jeg i kontakt med en indretningsrådgiver?
Vi er lettest at nå via chat, telefon eller e-mail. Så sørger vi for, at du kommer i kontakt med den rigtige person.

Vi har møbler, vi gerne vil sælge, hvordan gør vi?
Send oplysninger som antal, hvilken type møbler det drejer sig om, hvor du bor, hvornår du vil af med dine møbler og billeder til inkop@rafz.se, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Maling og tapetsering, kan I hjælpe med det?
Ja, med omhu og ekspertise kan vi forvandle et møbel til unikke, elegante produkter, der passer perfekt til dig og dine behov. Kontakt os på info@rafz.se, så hjælper vi dig videre.

Hvilken slags garanti har I på jeres brugte møbler?
Vi har 3 års funktionsgaranti. Det betyder, at hvis produktet ikke fungerer korrekt på grund af produktionsfejl eller andre fejl, der ikke skyldes normal slitage.

Hvad er CO2e?
CO2e står for kuldioxidækvivalent og er en måde at sammenligne, hvor meget forskellige udledninger påvirker klimaet.

Inspiration

Hvordan vælger jeg den rigtige kontorstol?
Læs artiklen: Vælg den rigtige kontorstol til dig – Tilpasning og ergonomi til alle kropstyper
som giver dig et overblik over de funktioner og finesser, der kan være nyttige at kende, når du skal vælge en kontorstol.

Hvor mange stole skal jeg bruge til et konferencebord?
Læs artiklen: Størrelsesguide – Beregn antallet af pladser for at forenkle din planlægning af rummet.

I øjeblikket

Hvor kan jeg finde jeres nyeste møbler?
På vores forside kan du finde vores nyeste møbler.

Jeg vil gerne modtage inspirerende indretningstips og tilbud, hvordan gør jeg det?
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så går du ikke glip af noget.

Fandt du ikke det svar, du ledte efter?
Tøv ikke med at kontakte os, så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt!


Venner af Rafz