This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Betingelser for køb
Priser på RAFZ.se
Alle priser på RAFZ.se er i svenske kroner og opdateres i realtid. Priserne vises inklusive eller eksklusive moms afhængigt af, hvordan prisvisningen er indstillet i filtreringssystemet. Valg af betalingsmetode og eventuelle omkostninger til levering vises ved kassen. Aktuelle tilbud gælder, så længe lager haves, medmindre andet er angivet.
RAFZ Mobleman AB har ret til at ændre de priser, der er angivet på hjemmesiden og i andre publikationer, uden forudgående varsel. Den aftalte pris gælder mellem RAFZ Office Furniture og kunden, medmindre andet er aftalt.
Salgsfremmende kampagner
RAFZ kan tilbyde tidsbegrænsede kampagner. Kampagnens gyldighed er altid angivet, og den tilbudte rabat kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter. Alle rabatter er synlige ved kassen.
Prisgaranti
RAFZ stræber altid efter at have den laveste pris på markedet! Derfor sammenligner vi dagligt vores priser og justerer dem for at give dig den bedste pris. Hvis du allerede, når du handler hos os, ved, at en anden operatør har det samme produkt til en lavere pris, vil vi ikke kun matche den pris, men endda give dig en bedre pris. Vores prisgaranti giver dig 5 % rabat på den lavere pris, du har fundet hos en anden forhandler. Det eneste, du skal gøre, er at vise, at det samme produkt kan købes hos en anden forhandler til en lavere pris.
Vilkår og betingelser
- Kun nøjagtig samme produkt af samme mærke, model, stof og farve er berettiget. Med andre ord skal produktet være identisk med det produkt, vi sælger.
- Du skal give os bevis for, at en anden forhandler har en lavere pris på købstidspunktet. Et tilbud eller et direkte link til forhandlerens hjemmeside tæller som gyldig dokumentation (Printscreen i e-mail gælder ikke).
- Dokumentationen skal vise, at produktet er på lager på købstidspunktet, og at den aktuelle pris er gyldig på dette tidspunkt.
- For at prisgarantien skal gælde, skal du informere os med dokumentationen på købstidspunktet - Prisgarantien gælder ikke for allerede afgivne ordrer.
- Prisgarantien gælder kun for svenske aktører, både online og i butikker. Virksomheden skal have et svensk momsnummer (VAT-nummer).
- Prisgarantien gælder ikke for lavere priser i outlets, kampagner og auktionshuse.
Sådan gør du
Når du skal handle hos os, men ved, at et identisk produkt har en lavere pris hos en anden aktør, skal du kontakte vores kundeservice via e-mail info@rafz.se med et link til annoncen med en lavere pris end os. Så prismatcher vi den for dig og hjælper dig med at afslutte dit køb.
Afgivelse af en ordre
Når en ordre er afgivet, sendes en ordrebekræftelse pr. e-mail. Ordrebekræftelsen indeholder oplysninger om ordrens indhold, priser og forventet leveringstid. Vi beder dig om at kontrollere ordrebekræftelsen omhyggeligt.
I tilfælde af åbenlyse fejl, såsom såkaldte forklaringsfejl eller lignende, vedrørende den pris eller produktinformation, der er angivet i ordrebekræftelsen eller fakturaen, er RAFZ Kontorsmöbler berettiget til at korrigere en sådan pris eller information, hvorefter en ny ordrebekræftelse og faktura vil blive sendt ud. Kunden er berettiget til vederlagsfrit at annullere sin ordre, hvis rettelserne ikke accepteres.
Betaling af ordrer
På RAFZ.se kan du vælge mellem flere betalingsmuligheder for dit køb.
- KLARNA: Betalingsløsninger via direkte betaling, swish, faktura eller delbetaling. Ved betaling via Klarna henviser vi til deres vilkår og betingelser, som du kan finde på www.klarna.com/se/villkor/.
- KLARNA Leasing: RAFZ tilbyder leasing af alle vores produkter. Kontakt os på info@rafz.se for at få et pristilbud på det pågældende møbel og den ønskede leasingperiode.
Salg til mindreårige
Vi tillader ikke køb til mindreårige (under 18 år).
Leveringstider
De leveringstider, der er angivet på RAFZ.se, betyder, at vi normalt kan sende varen/varerne inden for den angivne tid. Leveringer inden for Stockholm sker i løbet af dagen. I tilfælde af forsinkelser i forhold til den angivne leveringstid får kunden besked om dette via e-mail. Hvis kunden ikke kan acceptere forsinkelsen, har han/hun ret til at annullere købet uden beregning.
Levering
- Standardlevering: Når du vælger standardlevering, leveres din ordre med vores egen transport i Stockholm, eller vores fragtaftale bruges til at sende din ordre til andre dele af Sverige. De angivne transportomkostninger gælder for transport inden for Sverige. Eventuelle vejafgifter og leveringshindringer betales af kunden. Omkostningerne til forsendelse tilføjes og præsenteres ved kassen. Prisen på fragten er en anslået omkostning. Hvis vores transportpartner opkræver et højere gebyr for levering end angivet ved kassen, forbeholder vi os ret til at justere leveringsomkostningerne for din ordre. Vi vil kontakte dig på forhånd for at informere dig om dette og give dig mulighed for at gennemgå eventuelle løsninger.
- Fri fragt: Når vi tilbyder fri fragt, er leveringstiden inden for 10-15 arbejdsdage, hvilket fremgår af checkout på hjemmesiden. Tidligere levering kan forekomme. Gælder inden for Sverige og kun for normal levering, ikke levering/montering. Gratis fragt gælder i begrænsede perioder. Besøg vores hjemmeside eller kontakt os for mere information.
- Levering sker til gadeplan eller matrikelgrænse på den angivne leveringsadresse. Transportforsikring er inkluderet i alle forsendelser, vi arrangerer. Tjek venligst emballagen omhyggeligt ved modtagelsen. I tilfælde af skader eller uoverensstemmelser i emballagen bedes du kontakte RAFZ så hurtigt som muligt. Bæring og montering er ikke inkluderet i prisen, men hvis du ønsker hjælp til at bære og montere dine varer, bedes du kontakte os for prisoplysninger. Nogle produkter leveres direkte fra vores leverandør, hvilket betyder, at en ordre kan deles op i flere leverancer. RAFZ Kontorsmöbler AB vil i så fald kontakte kunden for at informere om dette.
- RAFZ Kontorsmöbler tilbyder levering med levering og montering i de fleste dele af Stockholm. I nogle tilfælde kan levering og montering tilbydes i andre dele af Sverige. Kontakt os for at se på mulighederne.
- Ved levering med valgfri advisering vil transportøren kontakte kunden inden levering for at aftale en leveringsdag.
- Forudbestilte leveringsdage skal afbestilles mindst 24 timer før den bestilte leveringsdag. Hvis det ikke er muligt at levere på den bookede leveringsdag, opkræves der et ekstra gebyr. Dette gælder kun for leveringsdage, der er reserveret på forhånd af kunden.
- Afhentning: Som kunde hos RAFZ.se kan du vælge at afhente dine bestilte møbler på vores lager. Dette vælges ved kassen og er gratis. RAFZ Kontorsmöbler AB kontakter dig som kunde, når ordren er klar til afhentning. Din ordre skal afhentes inden for ti (10) arbejdsdage. Hvis dette ikke er muligt, bedes du kontakte os på info@rafz.se, så ser vi på løsninger.
- Fossilfri forsendelse: Vi tilbyder mulighed for fossilfri forsendelse på alle vores ordrer. Kontakt os, hvis du ønsker fossilfri forsendelse på din ordre, så vender vi tilbage med mere information.
Fortrydelsesret og returnering
Hos RAFZ.se har du som privatperson 30 dages fortrydelsesret i henhold til fjernsalgsloven. For at påberåbe sig fortrydelsesretten skal produktet være i uændret stand. Fortrydelsesretten gælder ikke for specielle eller specialfremstillede nye produkter. Eventuelle forsendelsesomkostninger for levering og returnering betales af kunden. Kontakt vores kundeservice for mere information.
Hvis du fortryder dit køb og ønsker at returnere, er det vigtigt, at du først modtager din levering og derefter returnerer den i henhold til RAFZ's instruktioner. Ikke modtagne leverancer vil ikke blive betragtet som en returnering, og vi vil opkræve et administrationsgebyr plus forsendelsesomkostninger.
Erhvervskunder, foreninger og organisationer har ingen fortrydelsesret, men kan i nogle tilfælde aftale en bytteret.
Kontakt for afbestilling og returnering:
Telefon: 08800100
E-mail: info@rafz.se
Vores omstillingsbord er åbent på hverdage mellem 08.00-17.00
Vi besvarer altid din e-mail inden for 48 timer.
Når du returnerer varer
Før du returnerer noget, skal du fortælle os om det. Så giver vi dig instruktioner om, hvor og hvordan du skal sende varen retur. Produktet skal returneres i samme stand, som det blev leveret, og godt emballeret. I tilfælde af afvigelser fra ovenstående forbeholder vi os ret til at trække prisen fra. Returnering skal ske i den originale emballage eller i henhold til de tilsendte instruktioner. Eventuelle transportskader på grund af utilstrækkelig emballage ved returnering vil blive debiteret dig som kunde. Varer, der returneres mod efterkrav, vil ikke blive indløst.
Garantier og reklamationer
Garantier og reklamationsret
Vores brugte produkter er dækket af en 3-årig funktionsgaranti, hvis der er en længere garantiperiode, er dette specificeret i produktinformationen. Helt nye produkter er altid garanteret i mindst 3 år. Garantien gælder for normal brug og dækker ikke andre typer skader forårsaget af brugeren eller andre eksterne faktorer forårsaget af brugerens uagtsomhed. Garantien omfatter gratis reparation eller mulig udskiftning af produktet med et lignende, tilsvarende produkt. Transport leveres af kunden. Kontakt for garantier sker via e-mail: info@rafz.se.
Klager
Hvis en vare er defekt (i tilfælde af transportskade eller lignende), skal du klage til RAFZ Kontorsmöbler AB inden for fem (5) arbejdsdage efter modtagelsen. Efter fem (5) arbejdsdage behandles det som en garantisag. Du skal kontrollere emballagen og undersøge alle produkter omhyggeligt ved modtagelsen for at sikre, at de er fejlfri og fungerer korrekt, og at de har de egenskaber, du forventer. Kontakt ved reklamationer sker via e-mail: reklamation@rafz.se.
Vi besvarer altid din e-mail inden for 48 timer. I tilfælde af en klage vil produktet primært blive genoprettet, eller en anden kopi af det tilsvarende produkt vil blive leveret til kunden. Hvis dette ikke er muligt, vil produktet blive refunderet, men kun efter aftale. I tilfælde af reklamation over et defekt eller beskadiget produkt betaler RAFZ Kontorsmöbler eventuelle forsendelsesomkostninger.
Tilbagebetaling
I tilfælde af returnering, reklamation eller annulleret køb refunderes et fuldt eller aftalt beløb altid inden for 30 dage. Kontakt os på info@rafz.se for spørgsmål om din tilbagebetaling.
Ændring af ordre
Ændringer eller annulleringer af ordrer kan foretages, indtil ordrebekræftelsen er modtaget, og ordren er begyndt at blive håndteret på lageret. Ændringer og annulleringer skal bekræftes af RAFZ Office Furniture og foretages via:
Telefon: 08800100
E-mail: info@rafz.se
Annullering af ordre
Du har mulighed for at annullere din ordre, indtil ordren er afsendt. Annullering skal ske pr. telefon til vores kundeservice, 08-800100, eller pr. e-mail til info@rafz.se.
Forbehold for ejendomsret
Varerne forbliver RAFZ Mobleman AB's ejendom, indtil fuld betaling har fundet sted. RAFZ Mobleman AB forbeholder sig ret til at annullere købet 20 dage efter forfaldsdatoen for den ubetalte faktura.
Produktinformation
Fakta- og prisoplysninger gives med forbehold for trykfejl, leverandørers prisstigninger, evt. forkert angivne tekniske specifikationer m.m. samt for slutsalg. RAFZ Office Furniture forbeholder sig ret til at ændre alle oplysninger, herunder, men ikke begrænset til, priser, tekniske specifikationer og produkttilbud uden forudgående varsel. Offentliggjorte fakta og priser, dokumenter, grafik mv. kan indeholde tekniske og/eller typografiske fejl. RAFZ Office Furniture fraskriver sig ethvert ansvar med hensyn til sådanne oplysninger samt andre oplysninger og/eller dokumenter, der henvises til inden for eller er knyttet til RAFZ.se-domænet. Gengivelse af farvenuancer på produkter afhænger af mange faktorer, f.eks. skærmindstillinger, hvorfor vi forbeholder os ret til mindre afvigelser.
Bemærk, at al belysning leveres uden eller med eksisterende lyskilder. Nye lyskilder medfølger ikke, medmindre andet er angivet i produktbeskrivelsen.
Transportforsikring
Transportforsikring er inkluderet i alle transporter, som vi arrangerer via vores fragtaftale.
Transportskader
I tilfælde af synlige skader eller ufuldstændig levering skal dette straks ved modtagelsen anmeldes til den speditør, der har leveret varerne, og noteres på fragtbrevet ved modtagelsen. Fotografér det beskadigede gods' emballage inden udpakning. Du anmelder også dette til RAFZ Office Furniture, og vi vender tilbage med løsninger.
Alle transportskader skal anmeldes til RAFZ Office Furniture senest 3 dage efter modtagelsen, dette gælder også for produkter, der opdages beskadiget under udpakning. Fotografer venligst skaden og gem emballagen for produkter, der er beskadiget under udpakning. Returnering af leverede varer må ikke finde sted, før der er indgået aftale med RAFZ Office Furniture eller transportfirmaet.
Montering på stedet
Hvis du vil have hjælp til monteringen, kan du hyre en af vores montører, som er tilgængelige i store dele af Stockholm. Kontakt os for mere information og prisoverslag på info@rafz.se.
Juridisk adresse:
RAFZ Mobleman AB
Box 43
186 03 BROTTBY